Influenceriams daugiau nei 10 metų buvo mokama už produktų ir paslaugų paskelbimą ir reklamavimą savo Instagram puslapiuose, o influencerių rinkodaros kampanijos perėmė tradicinę žiniasklaidą.
Organinis „Instagram“ turinio kūrimas, stiprinimas ir įtraukimas buvo pagrindinis "žaidimas". Įtrauktos organinės auditorijos pakako, kad jūsų prekės ženklo partneriai pasiektų rezultatus ir gautumėte pelną.
Ak, seni geri laikai.
Trumpai tariant, influencerių įtraukimas į "whitelisting" yra galimybė, kuri suteikia daugiau kontrolės patiems prekių ženklams. Įtraukimas į "whitelisting" leidžia prekių ženklams naudoti influencerio turinį mokamiems Instagram skelbimams, ir tai yra vienas iš pagrindinių būdų, kaip prekės ženklai gali sustiprinti tradicinį influencerių turinį, tačiau tai naudinga ir kūrėjams.
Pakartotinis influencerių sukurto turinio naudojimas socialinėje žiniasklaidoje ar kituose reklamos kanaluose yra efektyvus būdas neatsilikti nuo įvairių augančių turinio formatų ir sumažinti gamybos/kūrybos sąnaudas. Tada prekės ženklai gali panaudoti influencerio turinį įvairiose terpėse (story, post, reels, marketplace ir t.t.)
1. Didesnis "reach" auditorijos, kurios nepasiekiate su organiniu "reach" (prekės ženklas už tai moka pinigus).
2. Augantys followeriai, kurie apie jus iki šiol nieko nėra girdėję (dėl "organinic reach" ribotumo).
3. Jūsų vardą pamatys ir kiti prekės ženklai, kurie galbūt nėra girdėję apie jus, ar dvėjojo bendradarbiauti.
4. Prekės ženklas investuoja savo pinigus, didindamas "influencerio" žinomumą.
1. Gali reklamuoti "influencerio" turinį, jo vardu.
2. Auditorija yra gerokai labiau įsitraukianti į "influencerio" apžvalgą/reklamą, negu prekės ženklo.
3. Prekės ženklas gali reklamuoti panašiai "influencerio" auditorijai.
4. Prekės žėnklas gali uždėti "CTA" mygtukus po įrašais, taip varotojo nukreipiant tiesiai į produktą/paslaugą.
Apačioje aprašysime visus būtinus žingsnius, norint prekės ženklą priskirti kaip partnerį.
1. Prisijungti prie https://business.facebook.com/ ir sukūrti savo Business Manager'į
2. Sugalvokite pavadinimą savo Busines Manager'iui (pvž. mūsų yra LABO Official) ir įrašykite el.paštą kurį naudojate.
3. Suveskite duomenis, kurių prašoma.
4. Į nurodytą el.paštą gausite laišku, su prašymu patvirtinti, jog čia esate jus.
5. Paspauskite "Business settings" dešinėj, viršuje
6. Paspauskite "Pages" ir tada "+Add". Jeigu turite puslapį - jį pridėkite, jeigu ne - jį sukūrkite.
7. Sakykime, jog turite Facebook puslapį, Jums tereikia suvesti jo pavadinimą arba url, Jums išmes pasiūlymus. Pridėkite savąjį.
8. Pasirinkite "Instagram accounts" tada "+Add", prisijunkite prie Instagram'o. Sugrįžkite atgal, ir Jūsų Business Manager'yje atsiras Jūsų paskyra.
9. Pasirinkite "Pages"
10. Pasirinkite "Assign Partners", iššokusiame lange pasirinkite Business ID ir įveskite mūsų, LABO Official paskyros ID: 606858073117937
11. Mums suteikite tik "Create Ads" and "View performance" galimybę. Jokių kitų galimybių suteikti neprivalote ir to nedarykite (būtinai tą prisiminkite).
12. Pasirinkite "Instagram accounts", tada "Assign Partners" iššokusiame lange pasirinkite Business ID ir įveskite mūsų, LABO Official paskyros ID: 606858073117937
Svarbu paminėti, kad aukščiau nurodyti veiksmai gali skirtis priklausomai nuo influencerių. Darbas su įvairiais influenceriais – nano, mikro, makro ar įžymybėmis – dažnai reikš, kad kiekvienas žmogus yra skirtingame Business Manager'io kūrimo proceso etape.
Todėl mes padėsime kiekviename žingsnyje atlikti tai tvarkingai ir kokybiškai.